Welkom bij Stichting Conexión Latina

Wij zijn een levendig podium voor Cubaanse en Latijns-Amerikaanse muziek in Zandvoort. Met onze passie voor de culturele rijkdom van Latijns-Amerika, willen we een soundtrack geven aan de levens van onze bezoekers.

Vacatuur

Werken bij St. Conexión Latina
Bij St. Conexión Latina geloven we dat muziek de verenigende kracht heeft om mensen samen te brengen en een blijvende indruk te maken. In de afgelopen twintig jaar is St. Conexión Latina uitgegroeid van een klein Cubaans Latin-muziekcentrum tot een van de grootste muziekpromotor van het land. Wij zijn diep geworteld in het DNA van de regio Haarlem en Zandvoort. De komende vijf jaar willen we ons verder ontwikkelen. Nieuwe muziek, nieuwe artiesten, nieuwe feesten, nieuwe ruimtes, maar ook blijven doen waar we goed in zijn: een soundtrack geven aan de levens van onze bezoekers.

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar:

Stagiaire Public Relations en Marketing (HBO) Periode november 2024 – januari 2025

Over Ons

Stichting Conexión Latina heeft als doel de Latijns-Amerikaanse cultuur in Europa te verspreiden door middel van uitvoerende kunsten. We verwelkomen individuen, projecten en initiatieven die zich inzetten voor het verbeteren van het welzijn en de leefomstandigheden van kwetsbare ouderen in de gemeenschap.

Coro Cantoro

Coro Cantoro zal op 15 juni 2024 hun jaarlijkse concert houden met de focus op AI en Quantum Energy om natuurlijke intelligentie te stimuleren en bevorderen.

Theater Nieuws

Helaas sluit het Krocht Theater na jaren van goede dienstverlening.

Neem Contact Met Ons Op

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over onze evenementen en activiteiten? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen contact met u op.

Ervaar de Latijns-Amerikaanse Cultuur Bij Ons

Kom langs bij Stichting Conexión Latina en laat u onderdompelen in de prachtige wereld van Cubaanse en Latijns-Amerikaanse muziek en cultuur.